Reklamacje

Towary sprzedawane na naszych aukcjach są objęte gwarancją.  Podstawą do reklamacji jest dowód zakupu towaru wydawany razem z towarem ( faktura VAT, oryginalny paragon), oraz druk z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym (który dołączamy do każdego paragonu). Reklamowany towar należy przesłać na adres siedziby firmy Techtronic : ul. Jerzego i Ryszarda Kowalczyków 26, 45-594 Opole. Okres rozpatrywania reklamacji to 14 dni od daty otrzymania reklamowanego przedmiotu. W tym czasie  firma rozpatrzy reklamację i prześle na wskazany przez kupującego adres e-mail lub adres poczty tradycyjnej odwiedź w formie pisemnej.  Koszt wysyłki do nas reklamowanego przedmiotu pokrywa Kupujący. W przypadku uznania reklamacji i naprawy bądź wymiany towaru na nowy, koszty związane z transportem do klienta pokryte zostaną przez firmę Techtronic. W przypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana koszt transportu zwrotnego spoczywać będzie na kliencie. Reklamacja nie zostanie uznana w przypadku usterek powstałych w wyniku: uszkodzeń mechanicznych, użycia urządzenia niezgodnie z przeznaczeniem, niezachowania ustalonych warunków eksploatacyjnych, nieprawidłowego podłączenia, ingerencji osób niepowołanych lub innych, powstałych z winy użytkownika.

Zanim jednak podejmiecie Państwo decyzję o odesłaniu przedmiotu prosimy się z nami skontaktować.

UWAGA!!!

Nie przyjmujemy reklamacji z powodu uszkodzeń w transporcie. Należy dokładnie sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. Za wszelkie uszkodzenia w transporcie odpowiada przewoźnik, do którego należy kierować reklamację.

 

CZAS NA REKLAMACJĘ Z TYTUŁU RĘKOJMI:

2 lata

ADRES DO REKLAMACJI:

FHU TECHTRONIC JACEK KONIECZNY
JERZEGO I RYSZARDA KOWALCZYKÓW 26
45-594 OPOLE